تصاویری جالب از مرزهای بین‌المللی در سراسر جهان

تاریخ به ما نشان می دهد که چگونه مرزهای بین‌المللی به راحتی تغییر پیدا می کنند ولی ما هنوز هم این تصور را داریم که این مرزها دائمی و ثابت هستند. تصاویری که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد از مرزهای بین‌المللی کشورهای مختلف ثبت شده اند که به ما نشان می دهند چگونه کشورهای همسایه به طور دوستانه و یا خصومت آمیز مرزهای خود را مشخص کرده اند.

مرزهای بین‌المللی اغلب نمایش دهنده روابط کشورها است. کشورهایی با روابط دوستانه به ویژه در منطقه شنگن اتحادیه اروپا، نشان می دهند که عملا هیچ مرزی بین آن ها وجود ندارد و تنها با یک خط و یا یک تابلو جاده ای مشخص می شود. از طرفی مرزهای دیگری هستند که توسط نشانگرهای طبیعی مانند رودخانه، یا همچنین با پست نگهبانی و مناطق غیرنظامی مشخص شده اند.

در این مطلب تصاویر جالب و متنوعی را خواهید دید که امیدواریم از دیدن آن ها لذت ببرید.

نروژ و سوئد1

لهستان و اوکراین2

هلند و بلژیک3

هائیتی و جمهوری دومینیکن4

آرژانتین، برزیل و پاراگوئه5

آمریکا و مکزیک6

ساکنان ناکو و آریزونا از پشت نرده های بین آمریکا و مکزیک والیبال بازی می کنند.7

بولیوی و برزیل8

ماکائو در سمت چپ جاده و چین در سمت راست جاده قرار دارد.9

اسپانیا و پرتغال10

آمریکا و مکزیکinternational-borders-12-1

بلاروس و لیتوانی12

روسیه و بلاروس13

اسلواکی، اتریش و مجارستان14

زیپ لاینی بین اسپانیا و پرتغال15

هندوستان و پاکستان16

آلمان و جمهوری چک17

مصر و اسرائیل18

آلمان، هلند و بلژیک19

سوئد و نروژ20

آمریکا و کانادا21

دانمارک و سوئد22

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.