فعلا ترکیه نروید

علی‌ناصر سبحانی‌پور، رییس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور با اشاره به اوضاع ناآرام کشور ترکیه و نیز حملات تروریستی به مسافران ایرانی در خاک این کشور، توصیه اکید کرد: افراد تا آرام شدن وضعیت این کشور از انجام سفرهای غیرضروری به کشور ترکیه خودداری کنند.

سبحانی‌پور گفت: با توجه به اوضاع ناامن مرزهای ترکیه ، توصیه ما این است افراد تا حد ممکن از انجام سفرهای زمینی غیرضروری به این کشور خودداری کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت امنیتی ترکیه به صورتی است که مجبوریم در خصوص رعایت ملاحظات امنیتی و گرفتن اطلاعات قبل از سفر به این کشور هشدار دهیم.

سبحانی‌پور افرود: افراد در صورت داشتن ضرورت برای سفر به ترکیه ترجیحاً از راه هوایی سفر کرده و پیش از سفر حتماً شرایط کشور ترکیه و اخبار و اطلاعات آن‌ را از مراکز رسمی وزارت خارجه و مرزبانی جویا شوند تا مشکلی برای آنان ایجاد نشود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.