آب تنی در سردترین نقطه کره زمین

جزیره دسپشن یکی از جزایر باورنکردنی کره زمین می باشد. این جزیره به شکل حلقه ای قرار گرفته که تنها راه دسترسی به آن از طریق قایق است. قسمت داخلی این جزیره برای بسیاری از موجودات از جمله صدها پنگوئن، پناهگاهی برای در امان ماندن از طوفان و توده های یخ محسوب می شود. اگر شما نیز می خواهید از سرما فرار کنید، به خاطر بسپارید که این جزیره روی یک آتشفشان فعال قرار گرفته و دارای چشمه های آب گرم فراوان است.

چشم انداز منحصربه فرد جزیره دسپشن شامل دامنه های آتشفشانی بی ثمر، سواحل بخار و یخچال های طبیعی است. این جزیره تنها مکان روی کره زمین است که قایق ها می توانند به طور مستقیم به مرکز یک آتشفشان بروند.

در جزیره دسپشن می توانید ده ها هزار پنگوئن را مشاهده کرده و همچنین از بقایای عصر صید نهنگ دیدن کنید. علاوه بر این ها در جزیره دسپشن امکان به دست آوردن عجیب ترین تجربه زندگی برای هر فردی وجود دارد: آب تنی در حمام طبیعی ساحل قطب جنوب. باتوجه به وضعیت آتشفشانی این منطقه، سواجل این جزیره همواره گرم است و شما می توانید گودالی در آن کنده و روی بخار آب بنشینید، درحالی که انگشتان شما از شدت سرما یخ می زند.

DeceptionIslandMap_lg

AerialViewOfDeceptionIsland

chinstrap-penguins-deception-island-antarctica-photograph-25455-299923

deception-island-4

ad563dddf825bb6f9f18e0f9f989458d_970x

Penguins_on_deception_island_1962

05ANT-20197-Deception-Is

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

1 دیدگاه

  1. (;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.