فراخوان شرکت در ۱۰ نمایشگاه بین المللی گردشگری داده شد

سازمان میراث فرهنگی فراخوان حضور دفاتر خدمات مسافرتی، اتحادیه ها، موسسات و فعالان گردشگری را در ده نمایشگاه بین المللی گردشگری داد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از فعالان، شرکت ها، موسسات، دفاتر، اتحادیه ها، با شخصیت حقوقی ثبت رسمی که مجاز به انجام فعالیت های گردشگری مطابق اساسنامه بوده و سابقه و تجارب لازم در برگزاری نمایشگاه های خارجی گردشگری (براساس تشخیص صلاحیت کمیته سیاست گذاری و برنامه ریزی نمایشگاه های خارجی) را داشته و از استطاعت و توان مالی، فنی و سابقه شهرت برخوردار هستند، برای برپایی غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های گردشگری خارجی دعوت کرد.

یکی از این نمایشگاه ها جاتای ژاپن است که ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۵ برگزار می شود. نمایشگاه بازار سفر فرانسه نیز ۲۴ تا ۲۷ سپتامبر و نمایشگاه ماتای مالزی نیز ۲۷ تا ۲۹ همین ماه برگزار خواهد شد.

همچنین نمایشگاه OIC امارات که به موضوع گردشگری حلال می پردازد نیز در ماه اکتبر برگزار خواهد شد اما نمایشگاه ITB سنگاپور نیز ۲۱ تا ۲۳ اکتبر و نمایشگاه CITM چین نیز ۱۳ تا ۱۵ نوامبر و نمایشگاه سفر و گردشگری هند هم در ژانویه سال ۲۰۱۶ برپا می شود.

این سازمان فراخوان شرکت در نمایشگاه های سال ۲۰۱۶ را نیز داده است از جمله شرکت در نمایشگاه EMITT ترکیه که از ۲۸ تا ۳۱ ژانویه و BIT ایتالیا که از ۱۱ تا ۱۳ فوریه برگزار خواهد شد. روسیه نیز قرار است نمایشگاه گردشگری خود را با عنوان ITM از ۱۹ تا ۲۲ مارچ برپا کند.

اولویت شرکت در نمایشگاه های گردشگری سازمان میراث فرهنگی با نمایشگاه روسیه است این اولویت بندی پس از تغییر مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دولت یازدهم تغییر کرده است چرا که نمایشگاه گردشگری روسیه در دولت گذشته جزو اولویت های آخر بود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.