سلامت ترین ساختمان جهان در استرالیا ساخته شد

در استرالیا ساختمانی احداث شده که می توان آن را به جهت توجه به شاخصه های سلامت انسانی به عنوان سلامت ترین ساختمان جهان برشمرد. به گزارش مهر، این ساختمان با نام Medibank به بزرگترین شرکت بیمه استرالیا تعلق دارد و در ملبورن واقع شده است. به ادعای این شرکت مجموعه منحصربفردی از اقدامات پیشگیرانه و مرتبط با حوزه سلامت در این ساختمان در نظر گرفته شده است.

1573_28-04-2015_7332 20150423003114_0___Medibank1-034 cr,996,554-9b4d7f

این سازه دیدنی دارای دو دیوار سبز به ارتفاع ۲۵ متر است. در عین حال فضاهای سبز متعددی در خارج از ساختمان برای تامین آسایش و استراحت افراد وجود دارد.زمین های بازی متعدد از جمله مشخصه های سلامتی در سلامت ترین ساختمان جهان به شمار می آید.تعبیه ۲۳۰۰ گیاه در فضای داخلی و ۵۲۰ اصله در دل نمای بیرونی ساختمان از دیگر ویژگی های مهم آن به شمار می آید.

1573_24-04-2015_8503 hassell-medibank-place-melbourne-designboom-02 hassell-medibank-place-melbourne-designboom-04

تمامی این اقدامات با هدف ارتقای عملکرد کارکنان و بهبود سیستم تهویه مطبوع هوا و در نهایت زیباتر شدن محیط کاری آنها صورت گرفته است.در این سازه مدرن به علایق کارمندان توجه زیادی شده به طوریکه آنها می توانند محیط کاری خود را از ۲۶ مدل مختلف، از کار در اتاق گرفته تا بالکن های مجهز و اتاق های ویژه ایستاده کار کردن انتخاب کنند. آنها حتی می توانند با دوچرخه در این ساختمان تردد کنند.

hassell-medibank-place-melbourne-designboom-06 M37399-002_Medibank_720_bourke-Workfloor1 hassell-medibank-place-melbourne-designboom-10

 

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.