قطار لوکس “زندگی” در مسیر تهران – مشهد

قطار لوکس زندگی بهترین نوع قطار از نظر کیفیت است .ظرفیت قطار زندگی ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر مسافر است و  قطار لوکس زندگی از نوع چهار تخته با تزیینات ویژه است و امکانات فرهنگی، سرگرمی و گردشگری در مسیر تهران – مشهد بطور رسمی راه اندازی شد.قطار پنج ستاره زندگی، در جهت توسعه ناوگان مسافری ریلی کشور و به منظور ارائه خدمات جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بطور رسمی راه اندازی شد.
قطار2

سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با بیان اینکه قطار پنج ستاره زندگی، جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان کشور است این قطار از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی در سطح بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد. قطار زندگی از میهمانداران آموزش دیده و تحصیلکرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافرین بهره گرفته است.

قطار3

سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران ، سفارش کتاب از کتابخانه و سفارش به کافه برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی و وجود فروشگاههای سیار هدایا از جمله خدمات جدیدی است که در این قطار ارائه می شود. آشپزخانه این قطار از سالن رستوران مجزاست و مسافرین می توانند مراحل طبخ و آماده سازی غذا را در آشپزخانه مشاهده کنند و بعد سفارش خود را انجام دهند ضمن اینکه رستوران این قطار در دو طبقه و با ظرفیت صد و ده نفر همزمان و در کلاس رستوران های پنج ستاره است.

قطار4

هم اکنون این قطار با سه حرکت رفت و برگشت از تهران به مشهد و بالعکس آماده جابجایی مسافرین و ارائه خدمات است. قطار پنج‌ستاره زندگی، با امکانات رفاهی بیشتر از قطارهای سبز و سیمرغ طوری طراحی شده که قابلیت‌های تنظیم درج حرارت اتاق، تنظیم نور داخل کوپه‌ها، شبکه محتوایی دیجیتال، تلویزیون، رستوران، کافه و فروشگاه سیار و… به امکانات قطارهای رفاهی قبلی اضافه می‌شود.

قطار5

بدنه داخل قطار نیز به نحوی طراحی شده که چشم‌نوازی کافی را داشته باشد، اما آنچه بیش‌ازهمه نظرها را به خود جلب می‌کرد، حضور یک میهماندار در هر واگن بود که مسئولیت رسیدگی و پذیرایی از مسافران آن واگن را برعهده می‌گرفت و با پذیرایی‌های مختلف و البته روی خوش، سفر را دلپذیرتر می‌کرد. هزینه ی بلیط این قطار لوکس ۱۵۰ هزار تومان است.

قطار6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.