اشیما اوهاشی، پلی شبیه به رولر کاستر در ژاپن

ژاپن کشوری با جاذبه های متنوع است. این کشور امکانات و سرگرمی های متنوعی را برای گردشگران خود با هر سلیقه فراهم کرده است.

اگر شما دوست دارید سوار یک رولر کاستر شوید ولی کمی از آن ترس دارید، پل اِشیما اوهاشی (Eshima Ohashi) به طول ۴۴ متر در ژاپن انتخاب مناسبی برای شما است. این پل دارای یک شیب فوق العاده است که گذر از آن اوج هیجان و سرگرمی را به دنبال دارد. ولی در عوض چون راننده آن خود شما هستید ترس شما تا حدی کاهش پیدا خواهد کرد.

پل اشیما اوهاشی به این دلیل اینگونه طراحی شده است که امکان عبور کشتی از زیر آن فراهم شود. رانندگان زمانی که به بالای پل می رسند، با چشم انداز مقصد خود روبرو می شوند.

اشیما اوهاشی که پلی شبیه به رولر کاستر است، بزرگترین و مستحکم ترین پل ژاپن و سومین پل بزرگ جهان است. نمای شبیه رولر کاستر این پل در عکاسی از جلوی آن به وضوح دیده می شود. در واقع شیب هر طرف پل ۶٫۱% و ۵٫۱% است.

کسانی که به دنبال رانندگی ماجراجویانه و هیجان انگیز هستند، در سفر به ژاپن باید گذر از این پل را تجربه کنند.

همچنین شما می توانید چشم اندازی تماشایی از پل‌هایی که شما را به دنیایی دیگر می‌برند را در ارک توریسم مشاهده کنید.

steep-rollercoaster-bridge-eshima-ohashi-japan-4

eshima-ohashi-bridge-2[2]

eshima-ohashi-bridge-7[6]

پلی شبیه به رولر کاستر

پلی شبیه به رولر کاستر

steep-rollercoaster-bridge-eshima-ohashi-japan-66

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.