حیرت انگیزترین تصاویر از وسایل نقلیه با حمل بیشترین مسافر و بار

هر وسیله نقلیه ای اغلب محدودیت هایی برای حمل مسافر و بار دارد که امنیت را به همراه داشته باشد اما این محدودیت ها در بعضی مواقع نمی تواند رانندگان بی پروا را از حمل اضافه بار جلوگیری کند. این رانندگان نه تنها جان مسافران و بارهای موجود در وسیله نقلیه را به خطر می اندازند، بلکه خطراتی را برای اطراف خود به وجود می آورند و باعث هرج و مرج در مسیر می شوند.

تردد وسایل نقلیه با بار اضافی، عمر مفید جاده‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر این افزایش هزینه‌های تعمیر مرمت و نگهداری جاده‌ها، ایجاد مشکل در کارکرد سیستم تعلیق، ترمز، شاسی، گیربکس، استهلاک زودرس وسیله نقلیه و افزایش تصادفات جاده‌ای به دلیل عدم کنترل خودرو از دیگر اثرات حمل بار اضافی توسط ناوگان عمومی کالا است.

کامیون، اسکوتر، دوچرخه، موتور سیکلت و … وسایل نقلیه ای هستند که اغلب با حمل بیشترین بار ممکن همه را شگفت زده می کنند. به خصوص کوچکترین وسایل نقلیه ای که بارهای سنگین را به تعداد بیش از حد حمل می کنند.

در این مطلب تصاویری را از سراسر جهان گرداوری کرده و به نمایش گذاشته ایم که هر بیننده ای را شگفت زده می کند.

صحرای بزرگ آفریقا1

آفریقا2

شانگهای3

بنگلادش4

صحرای بزرگ آفریقا5

رانندگی بادقت به همراه تخم مرغ ها7

ویتنام8

موتورسیکلتی با بار سنگین9

موتورسیکلتی با بطری های پلاستیکی10

ژوجی11

آلمان12

هندوستان13

چین14

فیلیپین15

کامبوج16

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.