پیشنهادهای ما برای تفریح و خرید در کلانشهر تبریز

پیشنهادهای ما برای گشت و گذار شما در تبریز متنوع و بسیار است، اما اینکه در کجا محل اقامتتان را انتخاب کردید یا چه علاقه هایی دارید برنامه ی سفر شما را تغییر می دهد. شهر تبریز به عنوان قطب تفریح و خرید در شمالغرب کشور شناخته می‌شود، پس تفریح و خرید در این شهر زیبا را حتما در برنامه ی سفرتان بگنجانید. اگر در اطراف تفرجگاه محبوب ائل گلی تبریز اقامت دارید، در فاز دوم ائل گلی مجموعه‌ی سورتمه به تازگی تاسیس شده که می تواند برای خانواده شما تفریحی مهیج را فراهم آورد. در همان نزدیکی‌ها در کنار پارک ائل گلی زمین اسکیتی تعبیه شده که می تواند برای شما و فرزندانتان انتخاب مناسبی باشد. اما اگر به دنبال مکانی دنج برای استراحت بعد از این همه هیجان هستید، پارک کوهستانی و پارک عباس میرزا کمی بالاتر از سورتمه و فاز ۲ ائل گلی در مسیر تبریز –تهران را برایتان پیشنهاد می‌کنیم. قایق سواری در دریاچه پارک ائل گلی پیشنهاد دیگر ما برای شما مسافران عزیز شهر تبریز است.
نام لاله پارک چندیست در تبریز بر سر زبان ها افتاده و محبوبیت این مجموعه به دلیل فراهم آوردن همه ی امکانات رفاهی، تفریحی و خرید در یک مکان است. این مجموعه پارکینگ طبقاتی رایگان دارد پس خیالتان از بابت وسیله ی نقلیه خود نیز راحت خواهد بود. در طبقه ی اول یک فروشگاه بزرگ در کنار چند واحد خدماتی دیگر وجود دارد و در طبقه های بعدی فروشگاه های پوشاک نگاه شما را جلب خواهد کرد، در این مجموعه‌ی یک شهربازی سرپوشیده نیز وجود دارد که می توانید فرزندانتان را نیز سرگرم کنید. در کنار این مجموعه‌ یک زمین تنیس برای تفریح و ورزش جوانان تعبیه شده است. اگر گشت و گذارتان با گرسنگی همراه شد فوت کورت این مجموعه پذیرای شما خواهد بود.
اگر از آن دسته افرادی هستید که میونه ی خوبی با آب دارید نیم روزی وقت بگذارید و سری به پارک آبی تبریز واقع در شهرک یاغچیان بزنید. این مجموعه با ساختاری متفاوت و منحصر به فرد اوج هنر و ابتکار را به نمایش گذاشته است و از حیث امکانات و تجهیزات در زمره کاملترین و مجهزترین پارک های آبی جهان قرار گرفته است. در این مجموعه زیبا و مفرح نهایت هیجان و سرگرمی را تجربه کنید و لذت سر‌خوردن از سرسره های هیجان انگیز را از دست ندهید.
در پایان روز می توانید سری به اتوبان پاسدارن و تفرجگاه عون بن علی بزنید، می توانید با تله کابین به ارتفاعات عون بن علی بروید و غروب شهر تبریز را از آنجا نظاره گر باشید. بعد از غروب آفتاب اگر گذرتان به خیابان ولیعصر افتاد توصیه می کنیم برای تمدد اعصاب و رهایی از ترافیک شهر در پارک موزیکال ولیعصر توقفی داشته باشید و از موزیک زیبا به همراه رقص آب لذت ببرید.
پیشنهاد دیگر ما برای آن دسته از مسافران شهر تبریز که علاقمند به تفریحات هیجان‌انگیز هستند ورزش مهیج پرواز با پاراگلایدر است. اگر گشتی هم در اطراف تبریز داشتید یک پرواز رویایی و هیجانانگیز با پاراگلایدر بر فراز آسمان آبی آذرشهر را از دست ندهید. پرواز با پاراگلایدر علاوه بر این که فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز که از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان این امکان را می‌دهد که زیبایی های آذرشهر را از آسمان تماشا کنند و لذت ببرند.

سورتمه-تبریز-69843-همگردی

IMG22381465

c

DSCF0489

DSCF0638

پارک-ولیعصر-9176

پارک-ولیعصر-91756-همگردی

parkmusical

b286

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.