تونلی عجیب در چین که هیچ اشتباهی را تحمل نخواهد کرد

تونل گولیانگ در میان کوهستان تای هانگ در استان هِنانگ چین قرار دارد. این تونل در سال ۱۹۷۷ افتتاح شد تا روستای مهجور گولیانگ در بالای کوه را به دیگر نقاط چین مرتبط سازد.
تونل گولیانگ بسیار پرپیچ و خم و عبور از آن با داشتن عرضی ۳٫۵ متری و ارتفاعی ۴٫۵ متری، بسیار ترسناک است؛ اما در کنار تمام این چالش ها با عبور از تونل گولیانگ می توان دیدن چشم اندازهای بی نظیری از طبیعت را تجربه کرد که شاید در هیچ نقطه دیگر از جهان یافت نشود.
تونل گولیانگ به «جاده ای که هیچ اشتباهی را تحمل نخواهد کرد» مشهور است؛ بر این اساس علاوه بر چشم اندازهای طبیعی، بسیاری از گردشگران ماجراجو برای رانندگی در طول تونل یک مایلی گولیانگ به این منطقه سفر می کنند.

guoliang-tunnel-china-1-13478_114the_guoliang_tunnel_guoliang_cave6d57e0a8bd27b066ab49

guo5 guo10 Guoliang-Tunnel-13

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

1 دیدگاه

  1. matlab khubi bud

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.