درختان برباد رفته نیوزیلند (بسیار دیدنی)

شاید با دیدن تصویر بالا تصور کنید که تندباد شدیدی در حال وزیدن است؛ اما چرا گوسفندان بیخیال از همه چیز مشغول کار خود هستند؟ در واقع این نقطه، جادویی پنهان در خود دارد.

جنوبی‌ترین نقطه کشور زیبای نیوزیلند ، معمولاً به عنوان مکانی برای دام‌پروری و جمع‌آوری گله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که طبیعت این ناحیه بسیار خشن است. بادهایی قوی از سمت Antarctica (ناحیه نزدیک به قطب جنوب که توسط اقیانوس منجمد جنوبی احاطه شده است) می وزد و سر راه خود همه چیز را در هم می شکند. این وزش‌های شدید روی درختان این ناحیه تأثیری عجیب گذاشته و آن ها را به شکلی جالب کج نموده‌اند. اکنون تنها گله‌های گوسفند در این نقطه باقی مانده و انسان‌ها و دیگر جانداران آنجا را ترک کرده‌اند. این محل از جمله مکان‌های جالبی است که حداقل ارزش یکبار بازدید را دارد. می‌توان برای مشاهده درختان بربادرفته، خطوط ساحلی شیب‌دار و صخره‌ای و البته گوسفندانی که آسوده‌خاطر در این نقطه دورافتاده به گشت‌و‌گذار مشغول‌اند، کمی وقت گذاشت.

Carol-Darby-600x399

Daniel-Pietzsch-600x398

Martin-Davies-600x399

Untitled-232-600x284

Untitled-302-600x397

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.