۵ راه هیجان‌انگیز برای لذت بردن از پاییز

شاخ و برگ‎های رنگی و زیبای پاییز را می توان به روش های متفاوتی تماشا کرد و از آنها لذت برد. یکی از آنها، روش های هیجان‌اننگیز و غیرمعمول است. اینکه مثلا بانجی‌جامپینگ بروید و از بالا که به پایین پرت می شوید، از زیبایی درختان اطراف لذت ببرید و ترس و هیجان و زیبایی را همه را یکجا تجربه کنید.

در همین راستا، ما ۵ روش هیجانی برایتان انتخاب کرده ایم. اگر برای سفر به کشورهای دیگر رفتید، توصیه می کنیم آنها را در پاییز حتما امتحان کنید.

کشتی های تفریحی (کروز)

کشتی های تفریحی در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است و گردشگران بیشماری در دنیا برای لذت و تفریح روی آب، سفر با این کشتی ها را انتخاب می کنند. خط کروز کارائیب، نروژ، هلند و آمریکا هر سال بر تعداد کشتی ها خود می افزایند. این مسیرها زیبایی های طبیعی زیادی دارد و گردشگران همیشه مشتاق سفر با آنها. از داخل این کشتی های تفریحی در طول سفر در میان هر دو قاره اروپا و آمریکا، مناظر و چشم‌اندازهایی را مشاهده خواهید کرد که همانند کارت پستال می مانند و خاطره ای زیبا در ذهنتان بر جای می گذارند.

380989_519 (1)

بالن سواری

بالن سواری نیز از دیگر لذت هایی است که باید در روزهای پاییز در مناطق زیبا آن را امتحان کنید. بالون ها اصولا بین ۴ تا ۱۴ نفر ظرفیت دارند و این تعداد به طول سفر بستگی دارد. سوار بر این بالون های آرام، می توانید کوهستان و دشت های پاییززده و درختان زرد و قرمز شده را از دل آسمان تماشا کنید.

380990_935

قطار بخار

یکی از زیبایی های طبیعت در دره و رودخانه Connecticut در آمریکا قرار دارد که طبیعت آن در پاییز زیبایی فوق العاده ای دارد. این دره، خط قطاری دارد که در سال ۱۸۹۲ میلادی ساخته شده است و از دل این دره عبور می کند و می توانید چشم‌اندازهای رویایی طبیعت را از نزدیک مشاهده کنید. این قطار بخار با سرعت ۲۰ مایل در ساعت حرکت می کند.

380991_835

بانجی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات، بانجی جامپینگ است. حالا تصور کنید این تفریح دوست داشتنی را در دل طبیعت و میان درختان و طبیعت زیبای پاییز انجام دهید. یکی از زیباترین سایت های بانجی در کانادا قرار دارد که از سال ۱۹۹۲ میلادی از بالای ضخره ها امکان پرش را برای دوستداران این ورزش مهیا می کند.

380992_529

سفر با کشتی در رودخانه

گشت و گذار در روخانه های زیبای دنیا با کشتی های مسافرتی نیز هیجان زیادی دارد. از جمله آنها می توان به کشتی‌سواری رودخانه هادسن اشاره کرد که حدود نصف روز طول می کشد و در طول این سیاحت می توانید از زیبایی های اطراف نهایت لذت را ببرید.

380993_877منبع: bartarinha.ir

 

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.