دوسلدورف؛ شهر کافه‌ها

در این آلبوم تصویری، نماهای زیبا و متفاوتی از شهر دوسلدورف آلمان مشاهده می کنید که توسط یک عکاس ایرانی به نام شهریار صدیقی ثبت شده‌اند.

۱) دوسلدورف شهری در آلمان و مرکز ایالت نوردراین-وستفالن است. در واقع نام این شهر را بر اساس نام رود کوچکی به نام دوسل که به رودخانه راین می ریزد، انتخاب کرده اند. این شهر مملو از دفاتر مرکزی بانک ها، موسسات بیمه و شرکت های صنعتی است. (شهر زیبای دوسلدورف)

371553_972

۲)بندر شهر دوسلدورف کنار شهر قدیمی در رودخانه راین در طول ۱۰ سال گذشته از نظر شهر سازی و تجارت پیشرفت زیادی کرده است. (رستوران‌ها در شهر دوسلدورف)

371554_960

۳) شهر قدیمی دوسلدورف – آلتشتاد – محل تفریح و گردش برای توریست‌های خارجی و داخلی و اهالی خود شهر است. (پیرمرد موسیقی نواز)

371555_984

۴) می‌گویند اگر تمام بارهای (میز بلند در یک کافه که در جلوی آن از مشتری پذیرائی می‌شود) کافه‌های این شهر قدیمی را به‌هم وصل کنید، بلندترین بار دنیا خواهد شد. اهالی شهر بدین گونه از شهر خودشان تعریف و تبلیغ می‌کنند. (جت اسکی در راین هنگام غروب)

371556_756

۵) بندر شهر دوسلدورف کنار شهر قدیمی در رودخانه راین در طول ۱۰ سال گذشته از نظر شهرسازی و تجارت پیشرفت زیادی کرده است. سه ساختمان ۱۰ تا ۱۵ طبقه از آرشیتکت معروف گِری (Gehry) نزدیک برج تله ویزیون شهر چمشگیر هستند. (معماری خاص)

371557_168

۶) این سه ساختمان بصورت کج و روبندی‌های مختلف ساخته شده‌اند که از آرشیتکت عادی متفاوت هستند. (با هم در کنار راین)

371558_885

۷) مغازه‌های بسیار زیبا و عالی مخصوصا در Konigsallee و کافه‌های زیبا و مجهز از دیگر جاذبه‌های این شهر هستند. (کشتی‌های توریستی)

371559_144

۸) اسکیت سواری کنار رودخانه

371560_126

۹) عصری آفتابی پس از روزهای بارانی آخر تابستان

371561_666

۱۰) نوازنده خیابانی

371562_280

۱۱) کنار رودخانه راین

371563_566منبع: bartarinha.ir

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.