بازتاب رسانه‌ای هفته نکوداشت تبریز، از شبکه‌های مختلف بین‌المللی

frt

نصرنیوز: با پایان یافتن هفته نکوداشت تبریز، پوشش رسانه‌ای این رویداد کم‌نظیر فرهنگی، در شبکه‌های مختلف بین‌المللی و برون‌مرزی همچنان ادامه داد.

به گزارش نصرنیوز، شبکه اسپانیولی هیسپان‌تیوی، در گزارش شب گذشته خود با پخش گفتگوهایی از صادق نجفی شهردار تبریز و شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، ضرورت و برنامه‌های متعدد هفته نکوداشت تبریز را به مخاطبان خود ارایه کرد.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی در قسمت‌هایی از گزارش خود، با انتشار تصاویری از موزه شهر و بازار تبریز، تبریز را شهری متمدن و صاحب‌ سبک از روزگاران گذشته عنوان کرد و افزود: شهرداری تبریز، علاوه بر اجرای زیرساخت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری، تلاش کرد تا با اجرای هفته نکوداشت تبریز، سابقه دور و دراز تمدن و فرهنگ این شهر را به نسل‌های امروز انتقال دهد.

همچنین شبکه المیادین لبنان نیز ساعتی پیش با پخش مستندی از باراز قدیمی شهر تبریز، با بازاریان قدیمی تبریز به گفتگو نشست. این شبکه معروف عربی، نکوداشت تبریز را با تعبیر جالب «تبریز، عزیز ایران» معرفی کرد.

مستندساز شبکه المیادین، در گزارش خود سرگذشت مرکز علمی پزشکی ربع رشیدی تبریز را خارق‌العاده و حیرت‌انگیز خواند.

پرس‌تیوی، شبکه انگلیسی‌زبان کشورمان نیز در بخش اخبار ویژه شهرهای کشور، در هفته‌های اخیر به پخش بخش‌هایی از همایش‌های متعدد هفته نکوداشت تبریز پرداخت.

العالم، شما، سحر و برخی شبکه‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه دیگر رسانه‌هایی بودند که در کنار سیمای استانی سهند به پوشش برنامه‌های هفته نکوداشت تبریز پرداختند.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.