زیباترین شهرهای جهان از دید پرندگان

گذر از کوچه پس کوچه ها و خیابان های شهرها و گرفتن عکس های مختلف بااینکه جالب و زیبا هستند اما کل شهر نمی تواند در یک قاب بگنجد. جالب است تصاویری را ببینید که مقیاس و هندسه شهر را به زیبایی نمایش می دهند.

یک تیم عکاسی روسی به نام AirPano تصاویر شگفت انگیزی را از فراز زیباترین شهرهای جهان منتشر کرده اند و این امکان را به شما می دهند تا شهرها را از دید پرندگان مشاهده نمایید.

دهلی نو، هندوستان

دهلی نو

ساگرادا فامیلیا، بارسلونا، اسپانیا

ساگرادا فامیلیا بارسلونا

دبی، امارات متحده عربی

دبی

پاریس، فرانسه

پاریس

وستردوک، آمستردام، هلند

وستردوک، آمستردام

سیاتل، آمریکا

سیاتل

آگرا فورت، هندوستان

آگرا فورت هندوستان

پرامبانان، اندونزی

پرامبانان اندونزی

بوینس آیرس، آرژانتین

بوینس آیرس

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.