هتلداری صنعت پیچیده و پیشرفته است

هتلداری و مدیریت در هتل یک علم و صنعت پیچیده است که نیازبه تخصص و خدمات همه جانبه دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ؛ نادر قاضی پور در آئین افتتاح هتل آپارتمان غزال ارومیه با اشاره به وضعیت هتلداری در جهان گفت : امروزه هتلداری و مدیریت در هتل یک علم و صنعت پیچیده است که نیازبه تخصص و خدمات همه جانبه دارد.

نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی وجود اماکن اقامتی را بستری برای توسعه صنعت گردشگری عنوان نموده و تصریح کرد : امروزه بدلیل کمبود آب و منابع آبی می توانیم از فرصتهای گردشگری منطقه برای جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استفاده کنیم.

نادرقاضی پور تنوع در خدمات هتلداری را از عوامل افزایش درآمد محسوب کرده و افزود  : قیمت خدمات هتل ها با توجه به فصول و هم چنین سلیقه گردشگران بایستی متفاوت بوده و براساس تقاضای مسافرین متفاوت باشد .

وی توریست درمانی را یکی از محورهای گردشگری معرفی کرد وگفت : ارومیه و نزدیکی آن به استانهای کشورهای همجوار مانند عراق و ترکیه و نخجوان می تواند پذیرای گردشگران درمانی بوده و افتتاح هتل ها و افزایش تعداد واحدهای اقامتی در جهت افزایش توان پذیرش مسافر خواهد بود .

قاضی پور تعامل وهمکاری مدیران واحدهای اقامتی راخواستار شده و افزود : برای استقبال از برنامه های ملی و بین المللی بایستی تمامی هتل ها با یکدیگر همکاری کرده و از پذیرش مسافرین یکدیگر امتناع نکنند.

نادر قاضی پور نماینده مجلس با قدردانی از اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی اضافه کرد : توسعه گردشگری به توسعه اقتصادی منجر خواهد شد و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز باید شرایط سرمایه گذاری بیشتر سرمایه گذارن را فراهم کند .

گفتنی است هتل آپارتمان غزال ارومیه درمساحتی به ۳۸۰ متر وبا زیربنای بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بوده که دارای ۱۷ واحد سوئیت شامل ۹ واحد یک اتاقه و دو تخته و ۸ واحد دو اتاقه و چهار تخته در میدان امام حسین (ع) ارومیه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.