موزه‌ها و اماکن تاریخی یک ساعت زودتر تعطیل می‌شود

خبرگزاری ارک: موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت ماه مبارک رمضان، یک ساعت زودتر از روال عادی تعطیل می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ محمدرضا کارگر مدیرکل موزه ها و اموال منقول تاریخی با اعلام این خبر گفت: موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی سطح کشور که تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می کنند در ایام ماه مبارک رمضان یک ساعت زودتر تعطیل می شود.وی ادامه داد: موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی که پیش از این تا ساعت ۱۹ میزبان بازدیدکنندگان بودند در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۸ فعالیت می کنند.کارگر با اشاره به اینکه ابلاغیه طرح کاهش یک ساعته فعالیت موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به تمامی واحدهای تحت پوشش ارسال شده است، یادآور شد: پس از پایان ماه مبارک رمضان ساعت فعالیت موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی به روال سابق باز می گردد و این واحدها از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ میزبان علاقه مندان است.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.