رودخانه سوچا زیباترین رودخانه جهان

طبیعت آن‌قدر زیبا است که انتخاب بهترین مورد آن کار سختی است. برخی معتقدند رودخانه سوچا در کشور اسلوونی زیباترین رود جهان است.

به گزارش هافینگتن پست، انتخاب موارد این چنینی امری سلیقه‌ای است و شاید از نگاه شخصی دیگر یک رودخانه دیگر زیباترین رودخانه جهان باشد. با این حال، در اعجاب‌انگیز بودن این رودخانه شکی نیست.

لقب رود سوچا (Soča) در کشور اسلوونی «زیباییِ زمردین» است و از آن در چندین شعر هم یاد شده است. این رودخانه همچنین یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور اسلوونی است. لقب این رودخانه به واقع شایسته آن است، چرا که رنگ رودخانه در تمام مسیر به همین رنگ زمردی و حتی آبی می‌زند. رود سوچا ۱۳۸ کیلومتر طول دارد و یکی از مناطق مورد علاقه عکاسان حرفه‌ای است. این رود یکی از لوکیشن‌های فیلم «سرگذشت نارنیا» بود و با کمک آن مشهورتر شد.

 FuuGotU  Soca-River-Photo-by-Reinhard-Pantke solkan-bridge-soca-river V_RaftingontheSocaRiver kayakingonsoca 3984901195_ec9475e52a_b 5

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.