هتل بالی اقامتگاهی سنتی در دل کویر

هتل بالی نام اقامتگاهی سنتی در دل کویر خور است. استراحتگاهی منحصر به فرد که توسط یحیی امینی دایر شده است. در اینجا همه چیز رنگ کویر و سادگی به خود دارد. طراحی و چیدمانی کاملاً سنتی با دیوارهای کاه‌گلی به همراه طعم خوش غذاهای لذیذ سنتی که یاد گذشتگان را در ذهن تداعی می‌کند. اقامتی دلنشین به همراه تور کویر نوردی این هتل را یکی از متمایز ترین اقامتگاه ها در دل کویر ساخته است.

3

هتل بالی یک کاروانسرای قدیمی بوده که در نزدیکی کویر مصر قرار دارد و پس از بازسازی تبدیل به یک هتل سنتی در نزدیکی بکر ترین کویر ایران شده است. این هتل سنتی با اقامتی به یاد ماندنی با اسرار آفرینش خدا در دل کویر می باشد.

45646488هتل ۳ ستاره کویر بالی به عنوان بزرگترین هتل کویری مرکز ایران در شهر خور و بیابانک توابع استان اصفهان واقع گردیده است. احداث این هتل به منظور جذب گردشگران داخلی و خارجی که با هدف کویرنوردی و تورهای صحرا به دل کویر سفر می کنند، صورت گرفته است. عملیات ساخت هتل در سال ۱۳۸۴ آغاز و در مهر ماه سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسیده است. اتاق های مهمانسرای کویری بالی به دو صورت مدرن و سنتی بر اساس استاندرد های هتلداری چیدمان شده اند. اتاق ها در دو نوع تخت دار یا بدون تخت با رخت خواب های سنتی هستند.

12978874573299886494 9672

هتل بالی با امکانات مختلف کویر نوردی میهمانان خود را به سفری مهیج و شاد دعوت می‌کند. اگر می‌خواهید در فضایی آرام و دل انگیز با امکانات و خدمات مناسب اقامت داشته باشید و در سفرتان از هیاهو و روزمرگی شهر به آرامش و سکوت کویر پناه ببرید هتل بالی می تواند لحظات فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند.  در این سفر شما می توانید از قدم زدن در تپه های شن روان، شتر سواری در کویر، شب نشینی دور آتش و تماشای آسمان رویایی و پر ستاره کویر بهره مند شوید. یادتان باشد، برای این سفر حتما کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و لباس گرم برای شبهای سرد کویر فراموش نکنید.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.