خانه ای کج و کوله در لهستان

معماری‌های شگفت‌انگیز و ویژگی خاص و عجیب و غریب دربعضی بنا ها و ساختمان ها همواره تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کنند و به خودی خود می‌تواند به یک جاذبه گردشگری تبدیل شود.

خانه ای کج و کوله

در کشور لهستان نیز خانه ای با معماری عجیب و غریب وجود دارد که به خانه کج و کوله معروف است. خانه‌ای با نمای کج و کوله که در شهر سوپوت کشور لهستان جای گرفته است. طرح این ساختمان به وسیله هنرمندی مشهور به نام ژان مارسین زانسر که نقاش کتاب‌های کودکان نیز هست، به همراه نقاشی سوئیسی که در شهر سوپوت زندگی می‌کرد، آماده شده است.

خانه ای کج و کوله

خانه کج و کوله در سال ۲۰۰۳ میلادی پایه‌گذاری شد و مساحت آن نزدیک به ۴۰۰۰ مترمربع بوده و بخشی از مرکز خریدی به نام رزیدنت است. نمای شب این ساختمان در حالی که چراغ‌ها روشن هستند بسیار وهم‌آلود و خیالی به نظر می‌رسد.

crooked-house-sopot-poland+12997415722-tpfil02aw-18799

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.