لغو تحریم‌ها و رونق گردشگری در سال ۹۴

مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  صبح روز شنبه در دیدار نوروزی خود با کارکنان و مدیران سازمان میراث فرهنگی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به خبر مسرت بخش پیروزی بزرگ ملت ایران در احقاق حقوق هسته ای خود و تفاهم هسته ای انجام شده با قدرتهای بزرگ در طلیعه سال جدید ، می توان سالی پر تحرک در حوزه گردشگری خارجی در ایران را پیش بینی کرد.

 وی افزود : با شروع لغو تحریم های ناعادلانه، غیر قانونی و ظالمانه بین المللی علیه ایران، سالی پرکار در حوزه گردشگری را پیش رو خواهیم داشت. وی اضافه کرد: بدون تردید لغو تحریم های مذکور منجر به توسعه سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری در کشور خواهد شد و به موازات آن زمینه برای حضور پر رونق تر گردشگران خارجی در ایران فراهم می شود، بنابراین همکاران رده های مختلف ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید تلاش مضاعفی برای ارایه خدمت و انجام وظایف میزبانی گردشگران داشته باشند.

 سلطانی فر با اشاره به فعالیت شبانه روزی ۵۰۰ هزار نوروزبان  بی نوروز در ایام تعطیلات نوروز امسال اظهار داشت: همکاران پر تلاش ۱۸ دستگاه عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام این ایام به خدمت گذاری به مردم خوب و مومن ایران اسلامی مشغول بودند و ما هم افتخار داشتیم که در تمام این ایام از نزدیک در خدمت این جمع پر تلاش باشیم .

 معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری به سال« دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: امیدوارم در این سال شاهد همکاری و مشارکت فعالانه مردم در حیطه های مختلف فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم، چرا که در سایه تدابیر دولت تدبیر و امید و با توجه به خبرهای نوید بخش طلیعه سال جدید، سالی توام با رونق اقتصادی و اجتماعی و همکاری های بین المللی را شاهد خواهیم بود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.