آشنایی با پارک شهر کیش

پارک شهر کیش فضای مفرحی برای پر کردن اوقات فراغت کیشوندان و گردشگران می باشد. در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز ایجاد شده است.

citypark1

۴۵ درصد مساحت این پارک فضای سبز است و از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری زیبا استفاده شده است و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزین شده است. همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن قرار شده است تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند.

citypark2

دریاچه مصنوعی در پارک شهر کیش اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن ۲۰ تا ۳۰ قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند.

citypark3

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری تعبیه شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت و مردم می توانند از این فضاها در ایام گرم سال استفاده بهینه داشته باشند.

citypark5

ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است.

citypark6

citypark7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.