۱۷۰ میلیون برای یک شب سوییت

اگر ۵۰ هزار دلار پول داشته باشید، آن را برای خرید خانه هزینه می‌کنید؟ یا ترجیح می‌دهید یک شب اقامت در سوییت مجلل یک هتل رویایی را تجربه کنید؟

در گزارش پیش رو چهار سوییت از گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان با امکاناتی چون پارک‌، جت‌های شخصی و مبلمانی از جنس طلا و عاج فیل را که طرفداران زیادی میان گردشگران دارد را معرفی می‌کنیم.

پنت‌هاوس هتل «رییس‌جمهور ویلسون» – ژنو، سوییس

433809_982

سوییت ۱۸ هزار فوت‌مکعب «رییس‌جمهور ویلسون» ۱۲ اتاق خواب و ۱۲ سرویس حمام و دستشویی دارد و کل طبقه هشتم این هتل را فراگرفته است. حداقل کرایه یک شب اقامت در این هتل که برای آسایش حال «وودرو ویلسون» رییس‌جمهور سوئیس و رفع فشار خون بالای وی از یک اتاق مخصوص برخوردار است، ۶۵ هزار و حداکثر آن ۸۰ هزار دلار است. در و پنجره‌های ضدگلوله، گاوصندوق‌هایی در ابعاد انسانی، آسانسور شخصی و باند فرود هلیکوپتر، از جمله امکانات شگفت‌آور و عجیب این پنت‌هاوس هستند که مکان مورد علاقه سران کشورهای مختلف و شخصیت‌های خاص است.


«رویال ویلا» تفرجگاه لاگونیسی آتن، یونان

433810_924

می‌توانید سوار هواپیمای جت شخصی شوید و یک شب را در کمال آرامش در «رویال ویلا» سپری کنید، البته اگر جیب‌تان به اندازه ۴۷ هزار دلار گشاد باشد! یک سرآشپز، مربی ورزشی و یک پیانیست هم به طور خصوصی در مدت اقامت، در اختیار شما هستند. اگر نمی‌دانید از چه نوع استخری بیشتر لذت می‌برید، اصلا مسأله‌ای نیست؛ شما یک استخر درون ساختمان و یک استخر روباز در اختیار خواهید داشت. اگر چهره‌های سرشناسی چون «لئوناردو دی‌کاپریو» و «مریل استریپ» از این سوییت راضی بوده‌اند، حتما رضایت شما هم جلب خواهد شد.


پنت‌هاوس هتل «چهار فصل» – نیویورک، آمریکا

433811_471

این سوییت ۴۳۰۰ فوت مکعبی در طبقه پنجاه‌ودوم هتل «فور سیزن» واقع است و دیدی ۳۶۰ درجه از منتهن را در اختیار ساکنانش قرار می‌دهد. سقف این سوییت شبیه سقف کلیساهای جامع است، پنجره‌های سقفی آن از جنس الماس هستند و پنجره‌های کف تا سقف آن، شکوهی تمام‌عیار به فضایش بخشیده است.

کاغذ دیواری اتاق پرو آن با چرم گوساله تزیین شده است. دیوار اتاق‌ها نیز از جنس پلاتینیوم بوده و شیارها و خطوطی طلایی از آن‌ها عبور کرده است. سیستم تلویزیون ماهواره‌ای با قابلیت پخش تمام شبکه‌های موجود جهان در تمام اتاق‌ها موجود است و برای هر اتاق خدمتکاری ویژه و خصوصی تعیین شده است. از دیگر امکانات شخصی این سوییت ۴۵ هزار دلاری، مربی و راننده اتومبیل «رولز رویز» اختصاصی است.


سوییت قصر «راج پالاس» – جیپور، هند

433812_331

«راج پالاس» پیش از تبدیل شدن به هتل، واقعا یک قصر بوده است. مبلمان این سوییت شش خوابه، از جنس طلا و عاج فیل است. سالن سینما، کتابخانه و ناهارخوری شخصی از دیگر امکانات هیجان‌انگیز «شاهی محل» هستند. میهمان این هتل که برای هر شب اقامت مبلغ ۴۰ هزار دلار پرداخت می‌کند، آشپزخانه‌ای شخصی همراه با گروهی پیشخدمت را در اختیار دارند.

 

منبع:bartarinha

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

2 Comments

  1. fekr konam arzeshesho dashte bashe

  2. che gashange alie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.