کویری در وسط جنگل های سردسیر آلاسکا

پارک ملی کوبوک در آلاسکا یکی از دور افتاده ترین و بکر ترین پارک های ملی و طبیعی دنیا است. با توجه به اینکه هیچ جاده ای برای رسیدن به آن وجود ندارد تنها راه رفتن به این پارک پیاده روی و یا استفاده از هواپیماهای چارتر است که مخصوص این مسیر اجاره داده میشوند.

ویژگی منحصر به فرد این پارک ملی وجود سه تپه شنی و کویری بزرگ در وسط جنگل های سردسیر آن است که مجموعا ۲۰ هزار هکتار وسعت دارند. احتمال میرود که این تپه های شنی بدلیل فرسایش توسط یخچال های یخی در این مناطق بوجود آمده باشد.

hhi2923 hhi2926 hhi2927 7526834234020294102a jKyG3Y5KNB WgUZFE5hlS wxOjoMXOV2 xZsMzpMGZ6

 

 

 

منبع:topnop.ir

 

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.