ویژه نامه نوروز/ شماره پنجم – فروردین ماه ۱۳۹۳

ویژه نامه نوروز/ شماره پنجم – فروردین ماه ۱۳۹۳

برای مشاهده و دریافت صفحات روی آنها کلیک کنید

صفحه اولصفحه دوم

صفحه سوم

صفحه چهارم و پنجم(نقشه گردشگری تبریز)

صفحه ششم

صفحه هفتمصفحه هشتم

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

1 دیدگاه

  1. با سلام، من هشت سال در ترکیه زندگی کردم، به صحبت کردن و نوشتن زبان ترکی استانبولی کاملا مسلط هستم. کار ترجمه ی همزمان و ترجمه ی متون تخصصی را نیز بطور حرفه ای انجام می دهم. هم اینک در تهران و یا تبریز دنبال کار هستم.

    ارتباطات و بازاریابی در ترکیه را بصورت کاملا تخصصی می توانم انجام دهم. در کشور ترکیه در شغل های روزنامه نگاری، خبرنگاری، توریسم، مسئول واردات و صادرات، مدیر فروش ،تایم شیرینگ، تور لیدری، مترجمی و فروش تلفنی تجربه دارم.

    ارتباط:
    ارسال پیام از طریق همین آدرس فیس بوک و یا ایمیل زیر
    peyman.partov1360@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.