لاله پارک تبریز

مجموعه لاله پارک یکی از مدرن ترین مراکز خرید شهر تبریز می‌باشد. این مجموعه به سبک مراکز خرید ترکیه ساخته شده است. آخرین طبقه این مجموعه دارای فودکورت است که انواع غذاهای ایرانی، ترک و… را دارد که می‌تواند راضی کننده انواع ذائقه‌ها باشد.

این مجموعه توانسته با اختصاص دادن پارکینگ رایگان به مشتریانش رضایت آنها را جلب کند. همچنین لاله پارک به دلیل داشتن فروشگاه مواد غذایی و اجناس و لباس‌های برند و به روز ترکیه و از همه مهمتر به دلیل داشتن شهربازی در آن میزبان اکثر قشرهای مردم تبریز و پوشش دهنده نیازهای سنین مختلف باشد.

این مجموعه به دلیل داشتن ویژگی‌های فوق همیشه مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد. رستوران‌ها و کافی شاپ‌های فود کورت لاله پارک به شرح زیر است:

دلستان، سال سال، بالا دست، توسکا ریحون، پاتیل، چنچنه، آنادولو لاهماجون، وحید، فیش & چیپس و ماهی برتر

مشتریان این فودکورت می‌توانند برای صرف غذا از بالکن موجود در انتهای فود کورت استفاده کرده و چشم‌انداز فوق العاده آن لذت ببرند.

امین سینمار

من امین سینمار هستم، دانشجوی ارشد مدیریت جهانگردی و فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت جهانگردی. به زبان انگلیسی مسلط هستم و به حوزه‌های راهنمای گردشگری، تولید محتوا در حوزه گردشگری و همچنین خبرنگاری در حوزه گردشگری علاقه مندم.
پیشتر در انجمن های علمی و آموزشگاه های گردشگری همچنین آژانس های هواپیمایی و هتل ها فعالیت داشته‌ام.
در حال حاضر در وب سایت ارک توریسم راهنمای سفر می‌نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.