تبریز، شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها خبر داد: شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

اسداله درویش امیری گفت: در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که روز گذشته (۱ دی ۱۳۹۴) در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار شد، شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

وی که به عنوان رئیس هیات اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی، از مقامات برگزار کننده اجلاس و تصویب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ تقدیر و تشکر کرد.

براساس این گزارش،‌ نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی امروز (۲دی) با حضور اکثر وزیران گردشگری کشورهای اسلامی و نیز رئیس جمهور نیجر در نیامی به منظور تصویب تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس کارشناسان ارشد برگزار می شود. شهر «مدینه» در عربستان سعودی نیز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی برای سال ۲۰۱۷ نیز انتخاب شد.

نادره مشهور

سلام، من نادره مشهور هستم، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد برنامه ریزی گردشگری از دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت بینش فراگیر ارک سفر. به گردشگری، عکاسی و گرافیک علاقه مندم و در زمینه توسعه کسب و کارهای جدید نیز فعالیت دارم. فعالیت خود را در حوزه رسانه و گردشگری از سال 92 و از روزنامه ارک آغاز کردم. در ارک توریسم مقالاتی در حوزه جاذبه‌های گردشگری تاریخی تالیف میکنم. مدیر اجرایی پروژه یک دقیقه با تبریز هستم و ترجمه مقالات به زبان آلمانی و فرانسه را بر عهده دارم. به واسطه علاقه به برنامه نویسی و گرافیک بخشی از مسئولیت توسعه وب سایت ارک توریسم را نیز بر عهده گرفته ام. امیدوارم روزی ارک توریسم به مرجع اصلی اطلاعات گردشگری ایران و تبریز تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.