هیات داوران دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری معرفی شدند

هیات داوران دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری در چهار بخش عکس، فیلم، ایده های نو و خاطره نویسی طی حکمی از سوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شدند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد با صدور احکامی حسن غفاری، جاسم غضبان پور و حمید ضیایی پرور را به عنوان داوران بخش عکس جشنواره و رضا رسولی، مهدی میرکیایی و علی خاکبازان را به عنوان داوران بخش خاطره نویسی جشنواره معرفی کرد.

همچنین، آرش نورآقایی و مسیح شریف در بخش ایده های نو و ناصر گل محمدی، محمود اربابی و احمد رضا معتمدی در بخش فیلم کوتاه بررسی و داوری آثار دریافتی را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است در متن احکام ابلاغی به داوران آمده است:« نظـر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند فرهنگی و هنری  جنابعالی بدینوسیله به عنوان « داور جشنواره مشارکت ملی گردشگری » منصوب می‌شوید. انتظار می رود، برگزاری این جشنواره فرصتی را  برای تعامل و همکاری تمامی فعالین صنعت گردشگری  فراهم کرده و  ضمن تبیین نقش و سهم گردشگری در توسعه همه جانبه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، به ارتقاء فرهنگ سفر و گردشگری در جامعه کمک کند. امید است با اتکال به خداوند سبحان و اهتمام جنابعالی و تعامل و همکاری صمیمانه دیگر اعضای هیات داوران در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. لازم به ذکر است کلیه داورهای انتخابی در بخش های معرفی شده دارای تجربه داوری جشنوراهای متعدد ملی و بین المللی هستند.”

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری تا ۱۵ شهریور  ماه جاری از طریق آدرس اینترنتی www.irantourismfestival2.com و زمان معرفی آثار برتر ۵ مهرماه همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.