بقعه تاج الدین علی در چهار برج

چهاربرج شهری در بخش مرحمت‌آباد شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی است. بقعه تاج الدین علی (ع) در ۴۵ کیلومتری میاندوآب و ۱۵ کیلومتری شهر چهاربرج واقع شده است.

بنای اولیه بقعه تاج الدین علی به صورت ۴ گوش با گنبد های مدور بوده و به تازگی با خودیاری مردم بنای بزرگتری در اطراف آن ایجاد گردیده به طوریکه بنای اولیه در مرکز قرار گرفته است.

تاج الدین علی (ع) از نوادگان امام هفتم شیعیان حضرت موسی بن جعفر(ع) است.

همه ساله زائران زیادی به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان و ماه های محرم و صفر از این مکان بازدید می کنند و در ایام محرم عزاداری را در این مکان مقدس انجام می دهند.

هم چنین این بقعه متبرکه در کنار نظرگاه حضرت عباس(ع) میاندوآب همه ساله میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

 میاندوآب (5)

میاندوآب (6)

میاندوآب (7)

میاندوآب (3)

میاندوآب (4)

میاندوآب (2)

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.