بسته‌‌های ارزان سفر در نمایشگاه ماتای ۲۰۱۵ ارائه شد

سی و هفتمین دوره نمایشگاه “ماتای مالزی” با حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مرکز تجارت جهانی “پوترا” در شهر “کوالالامپور “برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این دروه از نمایشگاه ماتا، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همچون سال‌های گذشته، به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و فعالان گردشگری ایران حضور داشت.

ارائه بسته‌های سفر ویژه علایق و مذهب‌های مختلف، بسته‌های ارزان قیمت سفر، توزیع اقلام تبلیغاتی در زمینه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و جاذبه‌های گردشگری ایران و برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه گردشگری از مهمترین فعالیت‌های غرفه ایران در این نمایشگاه بود.

در این غرفه علاوه بر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سفارت جمهوری اسلامی ایران، نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه اصناف و فعالان گردشگری بخش خصوصی حضور داشته و به معرفی توانمندی‌های خود در زمینه برگزاری تورهای ایرانگردی و … پرداختند.

ایران سالانه به طور متوسط میزبان یک‌ هزار مالزیایی است که با روادید گردشگری وارد کشورمان می‌شوند و نمایندگان صنعت گردشگری ایران در این رویداد جهانی تلاش کردند تا ضمن معرفی آثار و اماکن گردشگری کشور گردشگران مسلمان مالایی بیشتری را به بازدید از جاذبه‌های مذهبی، طبیعی، درمانی و تاریخی کشورمان تشویق و ترغیب کنند.

در کنار اینها، در غرفه ایران علاوه بر نمایش تصاویری از آثار و اماکن مهم گردشگری ایران، صنایع دستی کشورمان نیز به منظور ایجاد بازارهای جدید عرضه شد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه، مجید صفار، دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی و ترکی، کاردار دوم سفارت، تکیه سادات، رایزن اقتصادی و ضیایی، رایزن فرهنگی ایران در مالزی به همراه مدیران شرکت‌های ایرانی حضور داشتند.

نمایشگاه ماتای مالزی یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاههای گردشگری است که مورد توجه خریداران و فروشندگان خدمات گردشگری قرار گرفته است. در این نمایشگاه شرکت‌ها علاوه بر ارتباط مستقیم با سایر دست اندرکاران و فعالان صنعت توریسم جهان، مستقیماً انواع پکیج‌های مسافرتی را ارایه داده و به فروش می‌رسانند.

از مهمترین اهدف برپایی نمایشگاه ماتای ۲۰۱۵ که در این دوره بیش از ۱۹۰ شرکت کننده از سراسر جهان در آن حضور داشتند، می‌توان به ایجاد فضای مناسب برای ارائه دهندگان خدمات گردشگری، امکان برقراری تعامل و برگزاری جلسات تجاری میان ارائه کنندگان و دریافت کنندگان محصولات و خدمات گردشگری و کسب اطلاعات جدید در زمینه مقاصد جدید گردشگری در طول برگزاری نمایشگاه، اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.