راه اندازی قرارگاه ترافیکی اربعین در پایانه مرزی مهران

رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان ایلام و حضور در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی اربعین در پایانه مرزی مهران ، گفت: قرارگاه ترافیکی قبل از ایام اربعین حسینی در مهران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران و محورهای مواصلاتی این شهرستان، اظهار داشت: بازدید امروز در راستای پیش بینی تمهیدات ترافیکی در اربعین حسینی و سهولت در حمل و نقل زائران در معابر درون شهری و برون شهری انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این بازدید در خصوص تاکتیک‌های مناسب برای کاهش مشکلات ترافیکی، راههای دسترسی، محدودیت‌ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه ایام اربعین بحث و دستورات لازم صادر شد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: قرارگاه ترافیکی ویژه اربعین قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی با حضور نیروهای کمکی در مهران مستقر و راه اندازی خواهد شد.

سردار مهری تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیروهای کمکی از ناجا در قالب تیم های پیاده خودرویی و موتوری برای پوشش محورهای مواصلاتی در زمان مقرر به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام خواهند شد.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با دستگاهها و سازمان های متولی، گفت: نشستی به همین منظور با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در پایانه مرزی مهران برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.