هفتمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر ایران ویژه سفرهای لوکس

به گزارش ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر (PTM) با هدف معرفی شرکت های فعال در حوزه برندهای برتر گردشگری از تاریخ۶ لغایت ۹مرداد ماه ۱۳۹۴ در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می گردد.

برای اولین بار در باشگاه انقلاب تهران که محل تفریح و ورزش مخاطبان بازار هدف سفرهای لوکس می باشد اقدام به برگزاری فستیوال برندهای برتر نموده ایم تا فضایی با پتانسیل بالا برای کسب و کارهای مرتبط با این حوزه میسر شود.

به همین منظور فرصت ارزشمندی به وجود آمده تا با حضور در این فستیوال از ویژگی های ارزنده آن بهره مند شده و در مسیر تحقق اهداف برند سازی، بازاریابی و فروش سازمان خود گام بردارید.

در هفتمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر دفاتر خدمات مسافرتی ، هتلها، مراکز اقامتی و شرکت های فروش تجهیزات سفر و شرکت های بیمه خدمات و محصولات خود را در زمینه لوکس ارائه می‌کنند.

مجری برگزاری هفتمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر:

شرکت نمایشگاهی امیتیس که از سال ۱۳۸۷ توسط جمعی از متخصصان متعهد و علاقه مند فعالیت خود را آغاز کرده، همواره تلاش داشته نام نیکی از خود در ذهن فعالان صنعت گردشگری بر جای بگذارد و به همین منظور در سایه تلاشی هدفمند و پشتکاری مثال زدنی، توانسته طی مدت ۸ سال حضوری پررنگ و قدرتمند را در میان پیشکسوتان و مدعیان برگزاری نمایشگاههای تخصصی به نمایش بگذارد. گروه نمایشگاهی امیتیس و پرشیا راتا به عنوان برگزارکننده تخصصی همایشها و نمایشگاههای بین المللی در صنعت گردشگری طی سالهای اخیر حضور فعالی در این عرصه داشته است.

برگزاری مداوم شش دوره نمایشگاه و فستیوال بازار سفر در ایران و خارج از کشور Persian Travel Market PTM) ) از مهمترین فعالیتهای گروه نمایشگاهی شرکت امیتیس بو ده است:

اطلاعات تماس برگزارکننده:

دبیرخانه دائمی نمایشگاه بازار سفر ایران

نشانی: تهران،چهارراه پاسداران،خیابان شهید کلاهدوز(دولت)،نبش کوچه معتمدی،ساختمان عمارت دولت،پلاک ۱۶، واحد ۴۰۳

تلفکس: ۲۲۷۷۳۴۳۷- ۲۲۷۷۳۵۳۲ – ۲۲۷۷۳۵۳۱

پست الکترونیک: info@expopersia.com – emitisrata@yahoo.com

پایگاه اینترنتی شرکت نمایشگاهی امیتیس

مکان هفتمین نمایشگاه گردشگری بازار سفر:

مجموعه ورزش باشگاه انقلاب

Luxurytravelmap-500x700

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.