رونمایی از پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز

خبرگزاری ارک: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و جمعی از هنرمندان پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،‌ پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی  با تاکید بر موضوع  جشنواره با پس زمینه‌ی فیروزه‌ای پررنگ طراحی شده که این رنگ در فرهنگ اسلامی نمادی از تقدس است، همچنین بهره‌گیری از طرح فوجی از کبوتران در این پوستر که نمادی از بارگاه منور ثامن الحجج و مهربانی و رافت این امام رئوف است  جلوه‌ای ویژه به پوستر یاد شده بخشیده است.

جشنواره سراسری عکس رضوی همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص)حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف   اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود .

براساس این گزارش هر عکاس می‌تواند حداکثر ۵ قطعه به صورت تک عکس با قدرت تفکیک بالاتر از ۴ مگاپیکسل تهیه و با فرمت jpeg بر روی سایتazarsh.shamstoos.ir بارگذاری نماید.

جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،  بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و کانون فرهنگ، ‌هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.