هتلی عجیب به شکل گودزیلا در ژاپن

باز هم ژاپنی‌ها در یک ابتکار نا باورانه هتلی به شکل هیولای محبوب کشورشان گودزیلاساخته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ هتلی در شهر توکیوی کشور ژاپن اتاق‌های ساختمان خود را با تصاویر و مجسمه‌های شخصیت سینمایی تخیلی گودزیلا طراحی کرده است.

گفتنی است، علاوه بر اتاق‌ها سقف این هتل به شکل سر گودزیلا به ارتفاع ۱۲ متر طراحی شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، مسئولین هتل shinjuku در کشور ژاپن اعلام کرده‌اند هدف از ساخت هتل با این طراحی غیر عادی جذب توریست و مسافر فراوان در جریان المپیک ۲۰۲۰ است که در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

ژاپنی‌ها شخصیت گودزیلا را بسیار دوست دارند و آن را مایه غرور و افتخار کشور خود می‌دانند.

شخصیت گودزیلا نخستین بار در سال ۱۹۵۴ در فیلم‌های ساخت این کشور وارد شده است.

هزینه یک شب اقامت در اتاقی به شکل سرگودزیلا ۳۳۵ دلار در طول هفته و در تعطیلات آخر هفته حدود ۴۰۰ دلار است. اقامت در سایر اتاق‌های این هتل در حدود ۱۲۵ دلار است.

gozillar4 Godzilla-hotel3 tumblr_nmun1o5oX71qd8br9o1_1280 79340ccf-641f-41c2-99ea-ab453642e1a6Wallpaper2chi-godzilla-tokyo-tourism-20150409tumblr_nmk74nHbkS1tljkc0o5_500

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.