طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه تابستان تهیه شد

خبرگزاری ارک: طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه تابستان امسال به منظور ارایه خدمات رسانی بیشتر و بهتر تهیه شد.

طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر تابستان ۹۴ در نخستین نشست سال جاری ستاد با حضور نمایندگان دستگاه های عضو ستاد مطرح شد تا پس از بررسی و اعلام نظر همه اعضا، طرح نهایی به ستادهای استانی و مناطق آزاد ابلاغ شود.

برنامه های قابل اجرا در طرح تابستانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شامل برنامه ریزی به منظور ارایه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری، تهیه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی در سطح استان ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها و فرصت ها و ارائه راهکاری پیشنهادی به ستاد مرکزی، اجرای تورهای استان گردی و تورهای خاص، اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران، هماهنگی با سازمان ها و دستگاه ها و جلب مشارکت در اجرای طرح، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگران و مسافران و سایر برنامه های خاص استان خواهد بود.

براساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، در طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر تابستان سال جاری، زمان اجرای طرح از اول تیرماه تا پایان شهریور سال ۹۴ در نظر گرفته شده است.

همچنین در ایام ماه مبارک رمضان با حفظ حرمت و شئونات این ماه و با اجرای برنامه های متناسب فرهنگی، آئینی اجرا خواهد شد.

در این طرح، رعایت ملاحظات مربوط به ایام ماه مبارک رمضان در برنامه ریزی ها و اقدامات نظارتی به مدیران استانی یادآوری شده است.پیگیری برای تشکیل به موقع جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر استان و شهرستان و کمیته های تخصصی تابعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با موضوع تابستان ۹۴ و ابلاغ طرح به سازمان ها، ادارات، دستگاه های عضو ستاد استان و فرمانداران و ایجاد تعامل، همدلی و جلب مشارکت همه سازمان های عضو ستاد برای اجرای طرح تابستانه مورد تاکید قرار گرفته است.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.