گردشگران اروپایی برای سومین بار با قطار لوکس به ایران آمدند

خبرگزاری ارک: سومین قطار گردشگری اروپا بیست و یکم اردیبهشت با ۱۲۸ گردشگر در دو گروه وارد یزد شد.

به گزارش مهر، مصطفی فاطمی سرپرست معاونت گردشگری افزود: گردشگران این قطار یکصد و بیست و هشت نفر، از کشورهای آمریکا، اروپا و آسیای شرقی هستند و در دو گروه وارد ایران می شوند.

وی افزود: اولین گروه هفتاد و دو نفر هستند که از مرز ریلی وارد کشور شده و از شهرهای تبریز، زنجان، یزد، اصفهان و تهران بازدید می کنند و از طریق هوایی به مجارستان باز می گردند.  گروه دوم پنجاه و شش نفر هستند که همزمان با خروج گروه اول از طریق هوایی وارد تهران شده و پس از بازدید از شهرهای مشهد، یزد، شیراز، زنجان و تبریز سی و یکم اردیبهشت از طریق مرز ریلی با قطار از ایران خارج می شوند.

وی در ادامه گفت: این گروه از گردشگران یک شب در یزد اقامت خواهند داشت و از اماکن تاریخی یزد نظیر مسجد جامع کبیر یزد، بافت تاریخی، آتشکده و دخمه زرتشتیان و باغ دولت آباد بازدید کرده و در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت یزد را به مقصد اصفهان ترک می کنند.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.