تفریحات هیجان انگیز در پارک آبی پاتایا

پارک آبی پاتایا به نام پارک آبی رامایانا در شمال ساحل جومتین قرار دارد که یکی از بهترین تفریحات کشور تایلند می باشد. این پارک آبی به دلیل تنوع و وسعتش به بزرگترین پارک آبی جنوب شرقی آسیا و به یکی از مهمترین تفریحات در پاتایا تبدیل شده است. این پارک را در سال ۲۰۱۲ شروع به ساختن کردن و در سال ۲۰۱۴ با مساحت ۱۶۰۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسیده است.

پارک آبی پاتایا مکانی است که درآن سرگرمی ، شور و ذوق و هیجان در یک منطقه ساحلی گرمسیری با بیش از ۳۵۰۰۰ اتاق در تعداد زیادی هتل و استراحتگاه یک جا جمع شده اند . پاتایا به داشتن ساحلهای شنی گسترده گوناگون ، غذاهای متنوع ، استخرهای مهیج ، زمینهای ورزشی ، جاذبه های حیرت آور ، مراکز خرید عالی و یک محیط طبیعی کامل معروف است .

_-_____20110821_2039949003_1

پارک آبی پاتایا مجموعه ای از تفریحات مختلف آبی ، کابل ارتباطی از جمله ترن و تله کابین و رستوران گردان دارد . برج ساحلی پارک پاتایا با ارتفاع ۲۴۰ متر دارای یک رستوران گردان است که شما میتوانید چشم انداز پاتایا را از آن ارتفاع به خوبی مشاهده کنید . در این مکان خانه های ویلایی زیبایی نیز موجود می باشد. پارک آبی پاتایا مکان تفریحی بزرگی را برای بازدید عموم عرضه می دارد. پارک آبی پاتایا یک انتخاب فوق العاده برای تفریح خانواده ها است .

934 943

این مکان زیبا که از دیدنیهای پاتایا است از قسمت های جالبی مثل اولین و بلندترین برج ساحلی با یک رستوران گردان ، استخر دوگانه موج، رودخانه تنیل، موج سواری، گرداب ، سقوط آزاد ، بومرنگ، قایق سواری خانوادگی و … تشکیل شده است. شما در سواحل زیبای پاتایا می توانید در دریا شنا کنید و لذت ببرید . اما در این پارک علاوه بر شنا و آب تنی با دنیایی از هیجان و سرگرمی روبرو خواهید شد، شهر بازی ، بازی های هیجان انگیز این مجموعه با وسایل بازی مهیج نظیر ، ترن ، کشتی وایکینگ ها ، چرخ و فلک است  .

pattaya_park4

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.