اوج هیجان در ترسناک ترین تاب جهان

اگر از جمله افرادی هستید که عاشق ماجراجویی و هیجان هستید تاب سواری در مهیج‌ترین و ترسناک ترین تاب جهان را برایتان پیشنهاد می کنیم. در این مطلب قصد داریم شما را با خطرناک و در عین حال مهیج‌ترین تاب جهان آشنا کنیم. گفته می‌شود سواری با این تاب سفری به پایان جهان یا پایان حیات شماست. این تاب که از کازا دل آربول آویخته شده ، برفراز دره‌ای عمیق قرار گرفته و توجه بسیاری از عاشقان ماجراجویی و خطر را به خود جلب نموده است.

ترسناک ترین تاب جهان

ترسناک ترین تاب جهان

ECUADOR-1024x472

خانه درختی که در تصویر مشاهده می‌کنید در واقع یک ایستگاه لرزه نگاری است، خانه‌ای کوچک که روی درخت و درست در لبه یک دره عمیق ساخته شده است. از این نقطه می‌توان دیدی عالی به منطقه کوردیلرا (Cordillera) و همین طور آتشفشان فعال تانگوراهوا (Tungurahua) داشت. اما برای عاشقان آدرنالین این نقطه بهشتی به یاد ماندنی است. دوست‌داران ورزش پیاده‌روی که به سمت چشم اندازهای زیبا یا همان بلاویستا (Bellavista) حرکت می‌کنند در طول مسیر سری هم به این نقطه می‌زنند تا برای لحظاتی به سوی ابدیت تاب سواری کنند. این تجربه مخصوصا زمانی که ابرها محیط اطراف‌تان را احاطه کرده‌اند جالب‌تر می‌شود.

410fa662a5b9679bc9c28a0327f300ed_XL

این تاب شبیه به هر تاب دیگری بوده و از یک میله فلزی متصل به طناب ساخته شده، تنها فرقش در این است که در ارتفاع ۲٫۶۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. هیچ کمربند ایمنی در کار نیست تا شما را از افتادن به اعماق دره زیر پای‌تان نجات دهد. هرچند مسافران شجاع شانس خود را امتحان کرده و از این تجربه مفرح و هیجان انگیز لذت می‌برند. قطعا چنین تجربه‌ای ارزش یکبار آزمودن را دارد.

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.