آمادگی مازندران برای دور دوم سفرهای نوروزی

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از شنبه گفت:تمام سازمان های مرتبط در راستای خدمت رسانی به مسافران با دقت و سرعت عمل می کنند و از آمادگی کامل برخوردارند.

علی نبیان روز پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر در جمع خبرنگاران گفت:با وجود بارندگی های اخیر حضور مسافران در مازندران قابل توجه بوده است.

وی از استقرار جمعیت هلال احمر و اورژانس در محورهای استان خبر داد و تصریح کرد: همه امکانات برای کمک رسانی در مواقع ضروری آماده است.

نبیان بازدید مسافران از روستاها را یکی از نقاط قوت ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در ساری و نوشهر با غرفه های فراوان از استان های مختلف کشور هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال دو شهرداری ساری و آمل هم کار قابل توجهی در تورهای درون شهری انجام دادند، افزود: در این دو شهرداری مردم برای بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از ترافیک روان در محورهای ورودی به مازندران خبر داد و گفت: توصیه ما به مسافران حفظ آرامش و صبوری در هنگام رانندگی است.

براساس امارهای رسمی در دور اول سفرهای نوروزی و تا شب گذشته بیش از چهار میلیون و ۱۸۱ هزار گردشگر در مازندران اقامت کردند.

cfi.ir.tour.mazandaran_b_1

Chalus_road

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.