ماه عسل کجا برویم؟

ماه عسل یکی دیگر از لحظات به یاد ماندنی است . بهار، وقت دست به دست شدن عروس و دامادهای زیادی است که احتمالا این روزها برای گذراندن ماه عسل شان به دنبال یک مقصد خوب و خوش آب و هوا و دنج می گردند. ماه عسلی که شاید برای خیلی ها پول حرف اول را در آن بزند. با این حال اگر شما هم جزو کسانی هستید که تصمیم دارند یک ماه عسل داخلی کم هزینه داشته باشند، ما برای شما پیشنهادهایی داریم
اولین کار این است که مشخص کنید قصد دارید چطور سفری را تجربه کنید؟ توریستی و تفریحی یا زیارتی؟ قصدتان خرید است یا گشت و گذار؟
برای یک سفر مذهبی، قم و مشهد و شیراز گزینه های خوبی هستند البته اگر قصد سفر خارج از کشور را نداشته باشید. در غیر این صورت می توانید روی کربلا و سوریه هم حساب کنید.
اما اگر دنبال سفرهای تفریحی هستید، بهترین کار این است که لیستی از آژانس های مسافرتی را جلویتان بگذارید و از تورهای ویژه ای که دارند استفاده کنید. فقط کافیست به مسئول تور بگویید می خواهید یک تور متفاوت را تجربه کنید. آن وقت احتمالا برایتان برنامه های ویژه ای مثل طبیعت گردی، کویر گردی و… آژانس را معرفی خواهد کرد.

 

1

البته این روزها تک و توک تورهایی هم ویژه ماه عسل ترتیب داده می شوند که تعدادشان زیاد نیست اما به شما این شانس را می دهد که با مدیریت تورلیدرها، به هتل، رستوران و مناطقی بروید که بیشتر مناسب حال یک زوج تازه عروس و داماد هستند. به خصوص که همه همسفران شما هم زن و شوهرهای جوانی خواهند بود که مثل شما مدت زیادی از ازدواجشان نمی گذرد

 

2

اگر به اینترنت سرکی بکشید می بینید که تورهای ماه عسل تنوع زیادی دارند از ماه عسل در یک جزیره گرفته تا تورهایی که در شهرهای زیبای ایران و دنیا برپا است و بسته به بودجه شما خدمات متفاوتی را ارائه می دهند.
مثلا ممکن است شما را به یک کلبه چوبی در مازیچال ببرند که یکی از بکرترین و صعب العبور ترین مناطق شمالی ایران است. و بعد برایتان فرصت تجربه گردش درون جنگل، استحمام در کلبه چوبی و خواب در بین صدای حیوانات جنگلی را فراهم کنند.

 

3

البته تورهای دو نفره ای هم هستند که فقط برای شما ترتیب داده می شوند و در آنها آژانس مسافرتی وسیله اقامت، محل اقامت و ابزارهای لازم سفر را برای شما تهیه می کند و هر برنامه ریزی ای که ممکن است لازم باشد انجام می دهد و شما را به سفر می فرستد.
در مقصد هم یک ماشین منتظر شماست تا هرجا لازم است شما را ببرد و مناطق دیدنی آن منطقه را به شما نشان دهد. در پایان این ماه عسل ها، مسئولان تورها هم هدیه ای به یادبود جشن ازدواج به شما می دهند و یک خاطره شیرین تر برایتان رقم می زنند.
به هر حال به نظر می رسد این طور سفر کردن خیلی بهتر از سفر به شکلی باشد که هیچ پیش بینی درستی از آن ندارید و نمی دانید چقدر هزینه باید بپردازید و به چه جاهایی باید سربزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.