راه چاره زائرانی که پروازشان بدلیل تعلیق عمره لغو شده

مشاور عالی رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زائرانی که بدلیل تعلیق اعزام های عمره از ۲۴ فروردین ماه تا زمان ادامه روند تعلیق اعزام های عمره، سفرشان لغو می‌گردد، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی که مراحل ثبت نام نهایی خود را در آنجا انجام داده‌اند، نسبت به طی مراحل دریافت هزینه ما به التفاوت واریزی سفر عمره اقدام نمایند و تشرف این گروه از زائران عزیز به عمره در آینده حسب فراخوان مجدد امکان پذیر خواهد بود.

«ناصر خدرنژاد» در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق اعزام های عمره، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان‌های زائران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این گروه از زائران روز گذشته (شنبه) به مکه مکرمه رهسپار شدند.

وی اظهار کرد: آخرین گروه از زائران اعزامی پس از پنج روز اقامت در مدینه منوره عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره، راهی مکه مکرمه شدند و پس از انجام مناسک عمره و اقامت ۵ روزه در مکه به ایران بازمی‌گردند و از سوم اردیبهشت ماه سرزمین وحی از حضور زائران ایرانی خالی می شود.

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.