حدود ۱۸ میلیون گردشگر از اماکن تاریخی کشور دیدن کردند

مشاور رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه در دور نخست سفرهای نوروزی ۱۸ میلیون نفر از گردشگران از اماکن تاریخی دیدن کردند، گفت: به دلیل سامانه هوای سرد، توزیع سفر به سمت استان های جنوب و جنوب شرقی کشور بوده است.

علی باقر نعمتی روز جمعه در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران،روند سفر نوروزی را مطلوب دانست و افزود: فضای مناسبی برای انجام سفر بین مردم بوجود آمده است.

وی اعلام کرد: امروزه سفرهای مردم به صورت آگاهانه از مقصد سفر انجام می شود و این نشانه بالا رفتن کیفیت سفرهاست.

نعمتی به اهمیت ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: سفرهای نوروزی بخش هایی از اقتصاد کشور را به صورت جدی رونق می بخشد.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز از اقامت چهار میلیون و ۲۰۰هزار نفر شب در دور اول سفر نوروزی در استان خبر داد و گفت: اقامت ۶۲۰ هزار نفر شب در روستاهای مازندران نیز یکی از ویژگی های سفر به این استان است.

دلاور بزرگ نیا اعلام کرد: به رغم اینکه در هفته اول تعطیلات نوروزی سامانه هوای سرد در ارتفاعات به صورت بارش برف و در دشت و جلگه بارندگی در مازندران داشتیم، اما بر اساس آمار پلیس راه از چهار جاده پر تردد کشور، سه محور هراز، کندوان و سوادکوه در استان مازندران بوده است.

وی علاقمندی گردشگران به مازندران را بر اساس آگاهی از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و فرهنگی دانست و بیان داشت: ۱۳کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان تمامی خدمات مورد نیاز گردشگران را مهیا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.