فرودگاه بندرلنگه در چاله شایعات

فرودگاه بندر لنگه سالهاست پل ارتباطی حمل خودرو و مسافر از ایران به دبی و بالعکس است و در این میان نه تنها منافع دو کشور از لحاظ اقتصاد و ارز آوری تامین می شود بلکه تعامل فرهنگی و اجتماعی موجب افزایش ارتباطات می گردد. اینک شنیده ها حکایت از کاهش این تعاملات دارد در حالی که رئیس فرودگاه بندرلنگه این موضوع را تکذیب کرد.

«خشایار حاجی‌زاده»، رئیس فرودگاه بندرلنگه با بیان این که خبر مربوط به کاهش پروازهای بین‌المللی فرودگاه بندرلنگه را تکذیب می‌کنم، گفت: «چراکه پرواز به مقصد دبی از این فرودگاه هیچ تغییری نداشته و در زمان تعیین شده انجام می‌گیرد. حتی شرکت هواپیمایی آسمان پرواز به مقصد دبی را بر عهده دارد که در هفته یک پرواز رفت و برگشت دارد.»

حاجی‌زاده در ادامه بیان داشت: اما به‌دلیل کمبود ناوگان تعداد پروازهای داخلی فرودگاه به مقصد تهران ـ شیراز ـ بندرلنگه از سه پرواز در هفته به دو پرواز کاهش یافته است.

به گفته او، شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به‌دلیل کمبود ناوگان فوکر ۱۰۰ پروازهای خود به این فرودگاه را به دو پرواز رسانده است.

وی با بیان این که تقاضای مسافر در این فرودگاه همچنان بالا است اذعان داشت: «درصدد هستیم تعداد پروازها را برای سال آتی افزایش دهیم.»

اسماء بهتاش

من اسماء بهتاش، رئیس هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر هستم. دوره کارشناسی رو در رشته مدیریت جهانگردی و دوره کارشناسی ارشد رو در رشته اکوتوریسم دانشگاه تبریز گذروندم. از اوایل تحصیلم به مباحث گردشگری علاقمند شدم و تصمیم گرفتم علاوه بر تحصیل، در این زمینه فعالیت کنم. از این رو، تصمیم خودم رو با تولید محتوای گردشگری برای ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک عملی کردم. همچنین به عنوان سردبیر نشریه کوله پشتی، فصلنامه تخصصی گردشگری انجمن علمی جغرافیا و گردشگری دانشگاه تبریز، در کنار هم‌تیمی‌های خوش ذوقم بودم. از سال ۱۳۹۳، کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم، وب‌سایت تولید محتوای تخصصی گردشگری، راه اندازی شد. من به مباحث فرهنگی علاقه‌مندم و در مورد فرهنگ تبریز در ارک توریسم می‌نویسم. به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلطم. راهنمایی تور و اجرای رویدادهای گردشگری از دیگر فعالیت‌های مورد علاقه‌ام هست. از سال ۱۳۹۶ نیز در پروژه یک دقیقه با تبریز با هدف تولید محتوای ویدیویی برای شهر زیبای تبریز همکاری می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.