دریاچه ای زیبا در آغوش جنگل

بهار فصل ماندن نیست، فصل راهی‌شدن است. همراه با سمفونی پرندگان به تماشای دریاچه‌ای بنشینید که درختان سر به فلک کشیده‌ آن را سبز کرده است. دریاچه الیمالات که در دل جنگل واقع شده ‌است، به عنوان گردشگاه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دریاچه آنقدر زیباست که گویی ‌جنگل‌ را در آغوش گرفته است. در آنجا همه چیز برای چند ساعت تفریح و البته آرامش مهیاست.

jpg-1389692193 - کجاست -1389692185

این دریاچه زیبا در ایام تعطــیلات بخصوص فصول بهار و تابسـتان یکی از پربازدیدکننده ترین مکان تفریحی و توریسـتی در سرتاسر استان مازندران است. دریاچه ‌ای که وقتی برای اولین ‌بار بعد از طی ‌کردن و دور زدن در جاده ‌ای پر درخت به آن می ‌‌رسید شکوه طبیعت آن، شما را می‌ گیرد و باورتان نمی ‌شود که با چنین منظره ‌ای روبرو هستید. سد خاکی الیمالات در هر فصل زیبایی خود را دارد در پاییز نیز به خاطر رنگ برگ ها و درختان فضای متفاوتی می یابد.

-الیمالات-نور -1389692237 1389756180

دریاچه سد الیمالات در ۸ کیلومتری نور در مسیر جاده نور ـ چمستان قرار دارد و فاصله آن از جاده اصلی نور به چمستان حدود ۳ کیلومتر است. این دریاچه در دل جنگل واقع است و از آن به عنوان تفرجگاه استفاده می‌شود و برای مسافران امکان استفاده از رستوران، قایق‌سواری و ماهیگیری نیز فراهم است.

سد خاکی الیمالات دارای امکانات رفاهی از جمله مکان نصب چادر، آلاچیق، سوپر مارکت، رستوران و کافی شاپ، امکانات قایق ‌سواری، سوئیت برای اسکان شب و ماهیگیری می توانید اوقات فراغت خود را پر نمائید.

-الیمالات -138969227030772562376843508058

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.