جزیره لوکالا بهشت مالک رد بول

«لوکالا» بهشتی کوچک در قالب جزیره ای ۱۲ کیلومتری در شرق فیجی است. مالکوم فوربس در سال ۱۹۷۲ این جزیره شگفت انگیز را به عنوان پناهگاه خصوصی اش خرید اما سه دهه بعد در سال ۲۰۰۳، مالکیت آن را به غول کمپانی بزرگ رد بول (سازنده نوشابه های انرژی زا) یعنی «دیتربک ماتسکیتز» واگذار کرد.

ماتسکیتز که وابستگی عجیبی به این جزیره دارد از هیچ هزینه ای برای رویایی تر ساختن این بهشت کوچک دریغ نکرد. او پس از چند سال توانست جزیره سابق فوربس را تبدیل به هتل – ویلاهایی ولکس با نمای جنگل های نارگیل، تپه های سبز و سواحل شنی برای اقامت میهمانان و گردشگران کند.

وی توانست نسخه لوکس خانه های بومی جزیره فوجی را در قالب ۲۵ ویلای مجلل و بی نظیر گرد هم آورد که در هر کدام از آنها به سمت استخری خصوصی باز می شود و در داخل آنها هم تجهیزات کامل و دکوراسیون زیبایی وجود دارد.

گردشگران در این جزیره می توانند امکانات رفاهی – تفریحی مثل زمین های گلف، محل هایی برای جنگل نوردی، اسب سواری، دایوینگ و ورزش های آبی را تجربه کنند.

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که اقامت در این جزیره زیبا، هزینه بسیار بالایی را برای گردشگران در پی دارد. قیمت اتاق ها و ویلاهای این جزیره برای هر شب ۷ تا ۳۶ هزار دلار برآورد شده است.

02-Laucala[WwW.KamYab.IR]

03-Laucala[WwW.KamYab.IR]

35-Laucala[WwW.KamYab.IR]

42-Laucala[WwW.KamYab.IR]

1380045034_laucala_persian-star.org_037

30-Laucala[WwW.KamYab.IR]

V2hVcFNwVCVcNVcoUXxYfglsAyRUcwM6ADcGPgl4AHBWdVhoWn8AL1RpDTgMelkgVGUGYAJvC2lWLwZnDn1RYlcxVStTSFQ0XHpXZFEyWGIJaAMeVG8DJwAzBjwJegBPVmBYfFpuAGBUaw08DFFZX1QxBiECJQsyVmEGPg5_UQFXdFVlU3ZUe1xgV3VRNFhRCTkDZlQxA30APAYgCTI,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.