شبی در گران ترین هتل جهان

احتمالا اقامت در آخرین طبقه هتل ویلسون برای کسانی که با امکانات و شرایط آن آشنایی دارند، باید رویایی بسیار شیرین باشد. سوییت رویال پنت هاوس که در آخرین طبقه هتل رییس جمهور ویلسون در ژنو سوییس واقع شده، یکی از گرانترین سوییت ها در دنیاست.
بی شک این سوییت مناسب ترین گزینه برای کسانی است که می خواهند مجلل ترین تفریحات و امکانات را تجربه کنند. دباره ویژگی های این سوییت باید گفت که سراسر آن را پنجره های ضد گلوله بزرگی فرا گرفته که چشم اندازی زیبا از رودخانه ژنو و کوه های مون بلان در رشته کوه های آلپ را به شما ارائه می دهد.رویال پنت هاوس تمام مساحت پشت بام هتل را که چیزی حدود ۹۰۰ متر مربع است دربر گرفته؛ این سوییت مجلل و رویایی، ۴ اتاق خواب، ۶ حمام، یک پذیرایی بزرگ، میز بلیلیارد، اتاق ورزش، آسانسور خصوصی، کتابخانه، تراس آفتاب و بالکنی زیبا با معماری معاصر، شیک و چشمنواز دارد.
رویال پنت هاوس بعد از سوییت هیوهفتر در لاس وگاس، دومین سوییت بزرگ جهان نیز هست و یک آسانسور اختصاصی دارد و تنها از طریق این آسانسور که درون فضای اصلی سوییت باز می شود، می توان به اتاق خود رفت.
درها و پنجره های ضدگلوله و امنیت فوق العاده ای که این سوییت دارد آن را گزینه مناسبی برای اقامت سیاستمداران و افراد برجسته کرده است.
باید اعتراف کرد که رویال پنت هاوس به عنوان امن ترین سوییت بین هتل های مطرح دنیا شناخته شده و حتی تصاویر دوربین مدار بسته ای از فضای کل هتل، در یکی از اتاق های سوییت قابل مشاهده است و می توان به راحتی رفت و آمد افراد را از اتاق دنبال کرد.
خروج اضطراری با هلی کوپتر یکی دیگر از امکانات امنیتی است که برای این سوییت در نظر گرفته شده است. سینمای شخصی با هزاران ساعت فیلم و موسیقی، باشگاه ورزشی و پیانوی اختصاصی، فواره و آبنمای مجلل، حمام بخار و جکوزی از دیگر امکانات این سوییت گرانقیمت هستند.
سنگ های مرمرین و ورقه های چوبی به کار رفته در دکوراسیون آن، زیبایی سوییت را دو چندان کرده اند. علاوه بر این باید افزود که این سوییت ظرفیت اینکه ۴۰ نفر به راحتی در آن اقامت کنند را نیز دارد و اما درباره هزینه اقامت در این سوییت باید گفت که ۶۵۰۰۰ دلار برای هر شب، هزینه ای است که شما باید برای ورود به این دنیای لوکس بپردازید. این مبلغ تقریبا معادل قیمت یک خانه کوچک در انگلستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.