رونق بازار، ‌نیازمند برقراری پرواز به شهرهای توریستی

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ در هفته‌ای که گذشت، شاهد سفر یک گروه از مدیران عضو اتحادیه آژانس‌داران مالزی به ایران بودیم. “خالد هارون”، رئیس این اتحادیه در گفت‌وگو با خبرگزاری CHN از سفر خود،‌ ظرفیت‌های گردشگری ایران و تمهیدات لازم گفت.
«محمد خالد هارون»، گفت: «این کشور از ظرفیت خوبی برای سفر مردم مالزی برخوردار است. محصولات متنوع گردشگری در زمینه فرهنگی و طبیعی دارد که مورد علاقه گردشگران مالزی هستند.»
وی افزود: «در مورد مردم نیز باید گفت که خیلی مهربان و مهمان‌نواز هستند. به همین دلیل مردم مالزی تمایل سفر به ایران را  خواهند داشت.»
رئیس اتحادیه آژانس‌های مالزی تأکید کرد: «ما خیلی به ارتباط گردشگری با ایران علاقه داریم به حدی که ما تورگردانان و عرضه‌کننده‌های تور تلاش می‌کنیم علاقهی سفر به ایران را در مردم مالزی ایجاد کنیم.»
وی ضمن اشاره به ملاقات با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی در شهرهای تهران،‌ اصفهان،‌ شیراز و مشهد اظهار علاقه کرد هر چه زودتر بسته‌های متنوع سفر طراحی شده و همکاری شکل عملی پیدا کند: «مردم مالزی مقاصد متنوع فرهنگی،‌ طبیعی و مذهبی را مد نظر دارند که با وجود تنوع محصولات گردشگری، ایران به راحتی پاسخ‌گوی این علایق خواهد بود.»
رئیس ماتا گفت: «به دنبال این کارگاه و آغاز همکاری، هر زمان که بسته‌های سفر آماده عرضه شود می‌توان کار را شروع کرد. هنگامی که بسته‌های سفر آماده شد،‌ معرفی به مردم انجام و با شرکت‌های هواپیمایی و تعداد صندلی‌های موجود برنامه‌ریزی می‌شود.»
خالد هارون افزود: «اکنون شرکت‌های ایرآسیا،‌ ایران‌ایر و ماهان بین ایران و مالزی پرواز دارند اما امیدواریم بین کوالالامپور و شهرهای اصلی ایران نیز پرواز برقرار شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.