اختتامیه هشتمین جشنواره‌ی زمستانی استان همدان

شنبه، ۹ اسفندماه اختتامیه هشتمین جشنواره زمستانی همدان برگزار شد و این جشنواره پس از یک‌ماه فعالیت به کار خود پایان داد.

در این مراسم از برترین عکاسان جشنواره عکس مادستان تقدیر شد. همچنین داور این جشنواره عکس به ارائه توصیحات درباره‌ی این جشنواره عکس پرداخت.

حسن غفاری اظهار کرد: در جشنواره عکس مادستان، با آثار زیبایی روبه‌رو شدیم و این موضوع نوید آن را می‌دهد که این جشنواره به یک جشنواره ملی عکس تبدیل شود.

او ادامه داد: در برخی استان‌ها شاهد برگزار نشدن جشنواره زمستانی بودیم، اما استان همدان نه‌تنها جشنواره را تعطیل نکرد، بلکه مدت آن را به یک‌ماه افزایش داد و جشنواره را از وابستگی به برف خارج کرد.

غفاری افزود: استان همدان قابلیت و پتانسیل این را دارد که جشنواره عکس مادستان را به جشنواره‌ای بین‌المللی تبدیل و از عکاسان استان‌های دیگر برای شرکت در جشنواره دعوت کند.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از عکاس قدیمی استان همدان، محمدمهدی استعدادی تقدیر و از کتاب او نیز رونمایی شد.

کتاب «همدان در گذر ایام» شامل ۲۵۵ قطعه عکس از دهه‌های ۴۰ و ۵۰ استان همدان است که توسط این عکاس همدانی گرفته شده است. این عکس‌ها شامل مکان‌های تاریخی، میادین، خیابان‌ها و محله‌های قدیمی است و به‌صورت نفیس به چاپ رسیده است.

همچنین به‌دلیل مزین بودن جشنواره به نام پیامبر اکرم (ص) مسابقه انشانویسی با موضوع پیامبر (ص) در این جشنواره برگزار و در اختتامیه از برگزیدگان این مسابقه و دیگر مسابقات جشنواره تقدیر شد.

مهم‌ترین فرد غایب در این مراسم، استاندار همدان بود. از دیگر نکات جالب این مراسم، کمبود فضا و صندلی برای حاضران در مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.