آکواریوم کیش

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا و توریستی خلیج فارس است که از مهمترین مناطق توریستی کشور ما به شمار می آید، جاذبه های گردشگری کیش از جمله مجموعه آکواریوم کیش سبب شده تا این جزیره سالانه حدود یک میلیون گردشگر تور کیش را برای تفریح انتخاب کنندخلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است. سیاحتگران کیش در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهی ها و دیگر آبزیان را که برخی از آن ها بسیار عجیب به نظر می رسند، در داخل آب های شفاف تماشا کنند.

aquarium_kish_3

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از مجموعه آکواریوم کیش دیدن کنند. بعضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. تور کیش آکواریوم  یکی از پر بازدیدترین مراکز تفریحی کیش داخل کانون هنر قرار دارد و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

aquarium_kish_4

قریب هفتاد نوع ماهیهای تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. مجموعه آکواریوم کیش شامل ماهیان آبهای شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان شامل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان پستانداران و بخش علمی شامل حیوانات تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی می باشد . اولین آکواریومم ۲۰ هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است .

aquarium_kish4

aquarium_kish10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.