۷میلیون تومان برای یک وعده غذایی در گرانترین رستوران دنیا!

اگر اهل رفتن به رستوران های خاص و بی نظیر هستید و البته بودجه کافی نیز به همراه دارید، تجربه غذا خوردن در این رستوران استثنایی را به هیچ وجه از دست ندهید.

این رستوران که به عنوان گران ترین رستوران جهان شناخته می شود توسط یک سرآشپز ماهر اسپانیایی در جزیره ایبیزا (کاتالانیای اسپانیا) ساخته شده است. در این رستوران  که نورپردازی آن شرایط ویژه ای دارد تنها ۱۲ صندلی برای پذیرایی وجود دارد و صورتحساب غذا برای هر نفر نیز بیش از دو هزار دلار (نزدیک به ۷ میلیون تومان) خواهد بود. ۲۷ نفر در این رستوران کار می کنند و صرف یک وعده غذایی در آن با پیش غذا و البته دسر و نوشیدنی بیش از دو ساعت و نیم زمان می برد.

14-6-16-853351 14-6-16-854545 14-6-16-854374 14-6-16-855116

خبرنگاری که خوردن وعده ای غذایی در این رستوران را تجربه کرده است، اینگونه می نویسد: «یکی از شگفت انگیزترین پیش غذاهایی که در طول عمرم خورده ام دسر شیرینی بود که در یک بشقاب معلق در هوا برای من آورده شد! واقعا هیجان انگیز بود. بشقاب رفته رفته پایین می آمد و به میز نزدیک می شد تا من بتوانم به آن دسترسی پیدا کرده و دسر را میل کنم.»

353447,xcitefun-expensive-restaurant-8article-0-1D3D96C900000578-296_634x360

Sublimotion-Spain-Worlds-Most-Expensive-Restaurant.0pacomain

آنچه این رستوران را از دیگر غذاخوری های جهان متمایز می کند، نخست کیفیت و نوع غذاهای سرو شده است که همگی دارای بهترین کیفیت هستند و دوم نوع سرو غذا در این رستوران است. غذاهای پخته شده در رستوران سابلیموشن، به روش خاصی سرو می شود. اولا شما می توانید در یک صفحه نمایش ۳۶۰ درجه ای که دور تا دور شما قرار گرفته، یک صحنه بکر طبیعی را ببینید و ثانیا می توانید در همان زمان موسیقی خاص یا صدای مربوط به آن صحنه را هم داشته باشید، دما و رطوبت اتاق هم به تناسب فضا تغییر پیدا می کند. به این ترتیب خوردن یک وعده غذایی در این رستوران چند بعدی، ۱۲۵۰ پوند یا به عبارتی نزدیک به هفت میلیون تومان برای شما هزینه برمی دارد.

 

نگین متین

من نگین متین اقدم عضو هیئت مدیره شرکت بینش فراگیر ارک سفر و دارای مدرک کارشناسی ارشد اکوتوریسم و کارشناسی مدیریت جهانگردی از دانشگاه تبریز هستم. عاشق سفر و طبیعت هستم به همین دلیل علاقه داشتم رشته‌ام و کارم هم مرتبط با سفر باشه و عمده فعالیت‌هام در زمینه گردشگری هست. اولین فعالیت گردشگری‌ام رو در سال 92 با تولید محتوای گردشگری در ضمیمه گردشگری سفرنامه ارک شروع کردم و بعدها فعالیت‌ام رو در وب سایت تخصصی گردشگری ارک توریسم، نشریه گردشگری کوله پشتی، اجرای رویدادهای گردشگری و پروژه‌ی یک دقیقه با تبریز ادامه دادم و راهنمای رسمی سازمان میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی هستم. کسب و کار ما با عنوان ارک توریسم از سال 93 راه اندازی شد و من به تولید محتوای گردشگری به زبان‌های فارسی، ترکی استانبولی و انگلیسی در این وب سایت 5زبانه می‌پردازم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.